MIN MORGON

Morgonstund har guld i mun, som jag brukar säga men idag vaknade jag av typ det värsta som kan hända, min mobil ringde!! En sak som typ va bra var att jag hade på ljudlös, smart va? Fast jag vaknade endå, jobbigt eller vad? jag svarade inte efter som jag var så trött. Det var nog för att jag gick typ och la mig vid 4 igår! Jag festade igår asså... (om ni inte fattade det) Jag var tvungen att stänga av min mobil imorse eftersom den ringde, det är så när man är ganska poppis. Men jag kunde inte, mina fingrar var så trötta så jag somnade om fast det ringde!!! Fatta hur trött man var då liksom. Helt sjukt iaf.



HAHAHHA skrattar så jag rammlar av stolen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0