RÄDSLA #2

Nu när jag är lite äldre gillar jag tigrar, eller inte gillar, jag tycker dom är söta och sådär iaf. När jag var liten var jag livrädd för Shere Kahn.


Något annat som jag var rädd för var vildvittrorna i Ronja rövardotter, eller var och var, det är jag fortfarande. Så varje gång jag kollar på Ronja rövardotter och det är dags för vildvittrorna att komma fram måste jag antingen:
byta kanal- om jag kollar på Tv
spola fram- om jag kollar på film
det är synd för dels är det ju jobbigt att göra det ovanstående men det kan jag ju göra när jag är ensam, men det är värre när jag kollar på den med någon annan, då måste jag låstas typ gå på toa eller något för jag blir livrädd, hatar att höra hur dom låter och ser ut när dom kommer svävandes i luften, eller jag vet inte ens hur dem ser ut, har nog aldrig ens vågat titta på dem, Ni får kolla på filmen om ni inte heller vet. Jag vill nämligen inte sätta ut någon bild på dem.


Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaaaaaaarre

hur ofta kollar du på ronja egentligen?

2009-04-19 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0