RÄDSLA

Jag är livrädd för fyllegubbar! igår hände det en läskig sak. Jag och min kompanjon, vi kan kalla henne för M. Satt på ett mycket trevligt ställe och åt lunch. Jag och M satt mittemot varandra vid ett fönster och M hade en vägg bakom sig. När vi var nöjda med våran måltid som smakade ljuvligt satt vi kvar för att diskutera småämmnen. Vi sitter där helt oskyldiga då någon kliver in genom dörren som var bakom mig. Det var en fyllegubbe.. Han sa någonting sen satte han sig brevid M, vi blev väldigt rädda och fick inte fram ett ljud men då säger M till fyllegubben att vi ska gå då säger han någonting. Jag vill gå men jag kan inte, mina ben är förstelnade, så jag sitter kvar. då säger M igen att vi ska gå så då ställer jag mig upp för att gå. M satt helt inträngd så M fick pressa sig för att komma därifrån, vi sprang därifrån nästan. usch vad otäckt det var!




jag skulle känna mig mycket tryggare om fyllegubbarna drack lite mindre, skulle inte du göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0