SÅDÄR JA

Inte lätt att vara bloggare samtidigt som man e kändis, det kan jag lova er! nog om det, Alla tror jag jag och vic är tjejerna i Ateen men det är falskt.  Påtal om inget så kan vickan gå ner i split, fast tyvärr bara en sen Lördagskväll lite på flötet, men det var en upplevelse måste jag erkänna! Vic är också förlovad om ni inte visste det. Grattis!
Och då undrar ni såklart vem är den lycklige? he he he sitter man på en sådan guldgruva vill man hälst inte avslöja det. vilket jag inte gör heller.  En sak till innan denna minut e slut ( ett litet rim bara ) så går rycktet att det är bättre med wax än gelé i håret för killar, eller så var det tvärtom. Svårt att minnas när man e så upptagen som jag är!


Vem är det vic dreglar efter? det är frågan
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0