?

Det är många av er som läser min blogg som klagar på min stavning, ni har fått mig att känna mig värdelös, det känns som att jag inte duger osv osv. ni vet , sådär som du alltid känner dig. Så nu till varför jag stavar dåligt: jag har dyselexi. hoppas det känndes bra för dig att du har fått ett erkännande :(:(:(:( </3

haha jag skämtade bara, så lågt skulle inte ens jag sjunka, och hur tror ni att det skulle funka för mig i mitt stekiga liv då? NR 1 jag skulle inte se priset på det jag köper. Hm spelar ju iof ingen roll aja
NR 2 skulle inte kunna läsa
ser ut som jag skulle överleva, men endå jag har inte dyselexi jag koncentrerar mig bara inte när jag skriver här.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0