TYPISKT MIG

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Stekig tjej eller vaad
Hur mycket kontanter har du på dig?
2 much
Vilket ord rimmar på "test"?
FEST!  Me like<3
Favoritplanet?
Jorden för det är den enda som jag vet är bra
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
*Hemlis*
Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Victoria i guess
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Party, såklart!!
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
En snygg kille som jag bestämt mig för att lämna utanför bloggen
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Mig själv
Vilken ålder har varit bäst hittills?
Min ålder eller vad?
Vad var det senaste du sa till någon?
Hejdå
Vem var senast arg på dig?
Ingen är arg på mig <3
Vem umgicks du med senast?
Vic
Vilken sida sover du på?
Den scönastä
Vad blir ditt namn baklänges:
Aivilo
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Gillar inte sjukhus det är så ljus där, usch
Hur tar du dig till skolan?
Helikopter ibland, det är qewl
Vad har du för startsida på internet:
PLÄJAHÄÄD
Vem ringde du senast: 
Jennifer

Godaste drickan till frukost?

Chanpange
Vilken tv-serie är bäst:

Desperate howsewifes

Vad är du mest rädd för i hela världen: 
Jag skrattar faran rätt i ansiktet. HAHA
Vad har du för färg på ditt påslakan:
BRATZ

Vad ska du döpa dina barn till:
Nikita och Chikita
Kan du ditt mobilnr utantill:
Alla kan mitt nummer
Vem kramade du senast:
En snygg kille
Vad åt du senast?
Jordgubbar med Champange
Vilka språk talar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Troppan
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?     
Good luck du är för ful
Var är dina syskon just nu? 
Melli steker i sitt rum med pläjahäd Matilda är i Italien och dricker vin, me like!
Vilken tid gick du upp imorse?  

När jag ville typ runt 15 kanske som om jag bryr mig




Kommentarer
Postat av: Eva

Haha roligt

2009-05-05 @ 15:44:02
Postat av: Anonym

troppan är inte ett land

2009-05-05 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0