191109

tja tja bloggen idag har vart en chill on tha grill dag faktiskt. jag mådde inte utomordentligt bra idag, något litet virus attackerade mig och hur det kändes finner jag inga ord för. kilade ner till affären ville nämligen överraska familjis med en överraskning. gled in i affärvimlet och folket var på min sida idag, både höger och vänster men inte framför. tur för dom säger jag. kände att jag ville ha några kompisar med mig hem så jag bjöd med mig Mr och Mrs + kids hummer och deras grannar herr och fru ostron. i fru ostron låg det en skimrande vitblågrålila lite beige rund ja va ska man kalla det, jo pärla kanske.den va nice kan ha den när jag ska spela kinashack i kina. fast jag gillar inte kina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0