221109

Skulle möta jennifer idag på vårat homeplaze, gick runt och letade men kunnde inte finna henne. det känndes tråkigt. hela tiden när jag letade hörde jag röster var det från mitt huvud? har jag blivit mer pzykad än jag redan är det var den stora frågan. fick ett enkelt svar på den frågan. jag misstog mig själv. kännde en konstig doft det luktade ruttet och ofrescht. då visst jag det. hon var i närheten. och se där! under hela mitt letande så var hon där bara det att hon smälte in i den kritvita kalkväggen, så blek var hon. jag såg bara hennes trötta ögon, åh då visste jag att det var hon. ♥



jag ringade in en bild på henne så ni kan se, eller ah inte se..


Kommentarer
Postat av: Frida

Egentligen ville du bara lägga upp en bild på min fina havremoppe!

2009-11-22 @ 19:37:01
Postat av: Anonym

DU E SÅ JÄVLA CP hahahahaahahahahaha

2009-11-22 @ 21:50:33
URL: http://jempnifer.blogg.se/
Postat av: Måns

Fina hästar :)

Men vad är det du har ringat in på väggen? I dont get it.

2009-11-26 @ 16:49:26
URL: http://stilloberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0