261109

sjukaste grejen hände en gång. en gång när jag och matte skulle gå någonstans så hände det en sjuk grej. vi går på vägen och bara ah softar. då helt plötsligt kollar jag bakom min axel snett uppåt ligger det en liten brud i en lövhög och spelar död hon använde nog lövhögen som camoflage. jag hoppar till och blir rädd, lika så matte. vi är utomordenligt chockade men we are keep walking. när vi kommit ca 2 meter kommer vi fram till hinder #2 på resan. där är det en till liten brud som står bakom ett hörn eller nått whatever. iaf vi kollar lite sen går vi vidare och då flyger lövhögsbruden och den andra fram med löv och kastar på oss. vi fattade ingentlingt.


Kommentarer
Postat av: matilda

horungar!

2009-11-26 @ 22:56:36
Postat av: Anonym

abowe vilken händelse!!!!

2009-11-26 @ 22:59:56
Postat av: sars

kul att du uppdaterar någon gång!!!!!!!!!!!

2009-12-12 @ 02:55:18
URL: http://sarasusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0